Història de la música

El piano

dimarts, 13 d’octubre del 2009

"Gadget" Llistat de Blocs

Mentre intentava afegir un "gadget" de llistat de blocs he tingut un petit problema, llavors algú es troba en la mateixa situació que jo? m'ho pot explicar?

Doncs bé, el cas és que hi ha una sèrie de blocs que des d'aquesta llista no hi puc entrar, és a dir, quan hi clico em surt una pantalla on diu que m'hi haig de subscriure. En principi per afergir-hi les adreces ho he fet tal i com se'ns mostra als vídeos que tenim al web del postgrau i crec que no m'he deixat cap pas perquè n'hi ha d'altres que si que hi puc entrar. Llavors els que hi he pogut entrar tenen si més no com a mínim un missatge, de benvinguda o de qualsevol altre aspecte.

Tinc una hipòtesi però no sé si vaig bé: pots entrar al blog quan hi ha un missatge escrit, però no hi pots entrar quan encara no n'hi ha cap.
No sé si aquesta és correcte o no, potser hi ha un altre tipus de problema... bé algú en té la resposta?

Gràcies per endavant!

1 comentari:

  1. Hola Laura!!

    Què tal?

    Jo accedeixo als blogs dels companys des de l'apartat de Blogs del Postgrau 2009-10 i no hi ha problema, el que passa que si la persona en qüestió no té cap arxiu m'apareix la pantalla en blanc. No obstant això, des d'un enllaç que hi ha a la mateixa pàgina s'hi pot accedir igualment.


    Una abraçada!

    ResponElimina